Webshopunkban cookie-kat használunk, melyek segítenek abban, hogy az Önnek nyújtott szolgáltatásaink a lehető legjobbak legyenek. A webhely további használatával elfogadja a cookie-szabályzatunkban foglaltakat, melyet az információk menüpontban talál. Elfogadom
Termékek Menü

A szerviz javítási feltételei

Garanciális ügyintézéshez a HRP Europe Kft. által kiállított jótállási jegy (garancialevél) szükséges.

A csomagolásához az eredeti gyári, vagy azzal egyező minőségű és biztonságot nyújtó megoldás (doboz) használata szükséges. Kiemelten ügyelni kell a gimbal és a kamera védelmére, valamint a dobozban a termék habszivaccsal vagy más rugalmas térkitöltő anyaggal történő kipárnázására. A MyActionCam Magyarország Kft. és a GLS nem vállalnak felelősséget a helytelen csomagolásból eredő, a szállítás során keletkezett sérülések miatt.

A termékek bevizsgálása ingyenes, amennyiben a bevizsgálást követő javítási árajánlat alapján megrendelik a javítást. Amennyiben a javítást nem rendelik meg, úgy termékenként 1 munkaóra díja (bruttó 8900 Ft) bevizsgálási díj fizetendő 

A garanciális kérdések elbírálásánál minden esetben a németországi regionális DJI szerviz szakvéleménye az irányadó.

Amennyiben a terméket a régiós DJI szervizbe kell kijuttatnunk, nem garanciális ügyintézés, illetve a nem nálunk és partnereinknél történt vásárlás esetén az ügyintézést 10 000 Ft + ÁFA díj ellenében vállaljuk.

A bevizsgálás folyamata közben előforduló rejtett hibákért felelősséget nem vállalunk.

A termék átvétele csak az általunk kiállított munkalap ellenében történhet!


 

Raktárkészlet
Kövess minket!