Webshopunkban cookie-kat használunk, melyek segítenek abban, hogy az Önnek nyújtott szolgáltatásaink a lehető legjobbak legyenek. A webhely további használatával elfogadja a cookie-szabályzatunkban foglaltakat, melyet az információk menüpontban talál. Elfogadom
Termékek Menü

DRÓN- ÉS KAMERASZERVIZ

Szolgáltatásunk fő területei DJI multirotoros eszközök, gimbalok és GoPro kamerák szakszerviz szolgáltatásának ellátása. DJI professzionális eszközök tervezése, összeszerelése, tesztelése egyedi igények alapján. Garanciális és garancián túli ügyintézésünkben minél rövidebb javítási határidőkre és kifogástalanul elvégzett javításra törekszünk. Weboldalunkon létrehozott terméktámogatási felülettel is segítjük ügyfeleink tájékozodását. Ezen alaptevékenységünk mellett szervizünk számos további márka termékeire végez garancia időn túli javítást.



Műszaki segítségnyújtásra Online hibabejelentőt üzemeltetünk ügyfeleink részére.



"Pick up & Return" – háztól házig garancia, a DJI készülékek garanciális javítása

A DJI termékek garancia időszakon belüli javítása az “HRP háztól-házig garancia“ szolgáltatás kereténben történik, mely a vásárló számára díjmentes és minden – HRP Europe által kiállított jótállási jeggyel (garancialevél) rendelkező – termék esetében igénybe vehető.

A szolgáltatás keretén belül a garanciális időszakon belül a termékért házhoz megyünk, elszállítjuk, bevizsgáljuk, ha hibás megjavítjuk, majd a javítás után visszavisszük a vásárlónak.

Garanciális DJI készülékének gyors javításához:

Kérjük, töltsd ki GLS oldalán található űrlapot: Űrlap megniytása

A készüléket az általad megadott címről fogják felvenni, és a HRP hivatalos szervizpartneréhez kerül kiszállításra és javításra. A készülékhez kérjük, mellékeld a pontos hibaleírást, a számla másolatát és a jótállási jegyet. Amennyiben a javítás a hazai szervizünkben nem végezhető el, így az eszközt továbbítjuk a DJI európai szervizközpontjába.

 

Kérjük, a szolgáltatás igénybevételekor ügyelj az alábbiakra:

Olyan telefonszámot adj meg, amelyen a GLS szükség esetén elérhet a felvétel időpontjának és helyének pontosításához. A megadott dátumon kérjük tartózkodj a megadott felvételi címen. A DJI készüléket az útmutatónak megfelelően csomagold be. A futárszolgáltatás csak munkanapokon érhető el. Következő napi felvételhez legkésőbb 16:00 előtt le kell adnod az igényt.

 

Hogyan csomagold be megfelelően a DJI készüléket?

A csomagolásához az eredeti gyári, vagy azzal egyező minőségű és biztonságot nyújtó megoldás (doboz) használata célszerű. Kiemelten ügyelni kell a gimbal és a kamera védelmére, valamint a dobozban a termék habszivaccsal vagy más rugalmas térkitöltő anyaggal történő kipárnázására. A FixDirect Kft. és a GLS nem vállalnak felelősséget a helytelen csomagolásból eredő, a szállítás során keletkezett sérülések miatt.

 

Raktárkészlet
Kövess minket!