Webshopunkban cookie-kat használunk, melyek segítenek abban, hogy az Önnek nyújtott szolgáltatásaink a lehető legjobbak legyenek. A webhely további használatával elfogadja a cookie-szabályzatunkban foglaltakat, melyet az információk menüpontban talál. Elfogadom
Termékek Menü
0

Hitelügyintézés 22

Kérjük, vedd figyelembe, hogy az igényelt hitel odaítélését minden esetben a finanszírozó által elvégzett hitelbírálat előzi meg! Az áruhitel kondíciói tekintetében a finanszírozó mindenkori hirdetményei az irányadóak, a THM mértéke pedig a feltételek változása esetén módosulhat. További információkért fordulj helyszíni ügyintézőinkhez, vagy érdeklődj a finanszírozó ügyfélszolgálatánál!

TIPPEK A GYORS ÉS HIBAMENTES HITELÜGYINTÉZÉSHEZ 

Hiteligénylés szaküzleteinkben

Ha online rendeltél, de bemutatótermünkben igényelnél hitelt, válaszd a szaküzletben történő átvételt a rendelés leadásánál!

  • Hitelt igényelni bemutatótermünkben csak az üzletben raktáron lévő termékeinkre tudsz!
  • Bemutatótermünkbe online rendelés esetén, csak akkor fáradj be, ha értesítettünk a termék raktárra érkezéséről! 
  • Mindenképpen vidd magaddal az alább felsorolt szükséges dokumentumokat a hitelbírálathoz! 
  • Bizonyosodj meg róla, hogy az alábbi dokumentumok közül mindegyikről gondoskodtál:
    •  érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya, 
    •  érvényes adóigazolvány, 
    •  érvényes jövedelmet igazoló okmány, (munkáltatói igazolás, NAV jövedelemigazolás, stb.)
  • Figyelj a dokumentumok pontos kitöltésére és ne felejtsd el aláírni a megfelelő dokumentumokat, sokszor emiatt csúszik az ügyintézés!
  • Számíts egy picit hosszabb várakozási időre (a hitelbírálat és ügyintézés 15-45 percet vesz igénybe)!

 

AMIT A SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOKRÓL FELTÉTLENÜL TUDNOD KELL!

Hiteligénylést mindazon 18. életévüket betöltött, természetes személyek adhatnak be, akik megfelelnek az alábbi követelményeknek:

  • Magyarországon levő állandó lakcím
  • igazolt, rendszeres jövedelem
  • tartózkodási címen vezetékes telefonon vagy előfizetéses mobiltelefonon való közvetlen elérhetőség
  • munkavállalók esetén munkahelyen, vagy munkavégzés helyén telefonon való közvetlen elérhetőség
  • munkaviszonyában nem áll próbaidő vagy felmondás alatt.
  • Szükséges, személyazonosságot és lakcímet igazoló, magyar hatóság által kiállított okmányok:
  • érvényes állandó személyi igazolvány, vagy
  • érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya, vagy
  • érvényes új típusú, kártya formátumú vezetői engedély és lakcímkártya, vagy
  • érvényes útlevél és lakcímkártya.


Szükséges, lakcímet igazoló egyéb okmányok: 
Két hónapnál nem régebbi, a hitelkérelemben megjelölt tartózkodási hely címére szóló bankszámlakivonat,  vagy vezetékes telefonszámla, vagy előfizetéses mobil telefonszámla illetve ezek hiányában gáz-, villany-, víz-, kábeltelevízió-, táv-hő-, közös költség-, vagy vezetékes internetszámla (a szolgáltató által kiállított eredeti számla másolata). 

Szükséges, egyéb dokumentum: érvényes adóigazolvány

Jövedelmet igazoló okmányok:
Munkavállalók esetén: 30 napnál nem régebbi, ugyanazon munkáltatónál eltöltött min. 3 hónapos munkaviszonyról szóló munkáltatói igazolás
Vállalkozók esetén: Vállalkozók esetében az adóhatóság által érkeztetett előző évi Szja-bevallás, vagy az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás
Őstermelők esetén: Őstermelők esetében őstermelői igazolvány és értékesítési betétlap, vagy az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás
Nyugdíjasok esetén: Utolsó nyugdíjszelvény és nyugdíj törzslap, vagy bankszámlakivonat, vagy utazási igazolvány és nyugdíjszelvény, vagy tárgy évi év eleji összesítő a nyugdíj összegéről. Rokkantsági vagy rehabilitációs ellátás esetén, a rokkantsági, ill, rehabilitációs ellátás megállapításáról szóló határozat.
A fent felsoroltakon kívül a Bank további dokumentumok becsatolását is kérheti.

MIKORRA SZÁMÍTHATOK A TERMÉKRE?

Jóváhagyott hitelkérelmek után a rendelt termék néhány munkanapon belül megérkezik hozzád, vagy a választott átvételi módra. Amennyiben a hitelkérelem során valamilyen problémát (hiányos szerződés, hiányzó dokumentum, stb.) tapasztalunk, úgy kollégáink a megadott e-mail címen veszik fel veled a kapcsolatot, így fontos, hogy olyan e-mail címet adj meg, amit naponta olvasol.

Amire mindenképp figyelj oda az igénylés alatt

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján az alábbiakra hívjuk fel a figyelmet, amik akadályozhatják a gördülékeny ügymenetet:

  • nem a megfelelő dokumentum beküldése
  • nem eredeti dokumentum beküldése
  • nem minden helyen aláírt szerződés (segítségül a szerződéscsomagban piktogrammal is jelölve van az aláírandó terület)
  • áruátvételi elismervény alá nem írása, be nem küldés
  • nem a személyazonosságot bizonyító dokumentumban szereplő névvel történő aláírása
  • csoportos beszedési megbízás kitöltése (csak a névre és aláírásra van szükségünk, a többit a bank tölti ki!)
  • nem a tartózkodási lakcím kerül igazolásra 
Kövess minket!