Webshopunkban cookie-kat használunk, melyek segítenek abban, hogy az Önnek nyújtott szolgáltatásaink a lehető legjobbak legyenek. A webhely további használatával elfogadja a cookie-szabályzatunkban foglaltakat, melyet az információk menüpontban talál. Elfogadom
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

DJI Care

 

Örömmel tudatjuk, hogy a DJI elindította DJI Care néven saját, 1 éves időtartamra megvásárolható kiterjesztett garanciáját. Egy aktiváló kódra van hozzá szükség, amely a DJI Care Service Plan oldalon érvényesíthető: http://store.dji.com/dji_care_infos/active

 

A DJI Care Service aktiválásának 3 lépése a következő:

1. Megadjuk a test és a kamera gyári számát.

2.  Megadjuk az aktiváló kódot és a személyes adatokat.

3. Kész az aktiválás.

 

Fél, illetve 1 évre szóló DJI Care Service megállapodás

 A még jobb felhasználói élményért, és az aggodalommentes repülés érdekében elindult a DJI Care, mely egy szolgáltatási csomagot nyújt, ezáltal fedezve a kopter vagy a gimbal sérülését normál használat közben.  

 

I.Kiterjesztése

A DJI Care érvényessége alatti időszakban (normál használat közben) bekövetkezett baleset(ek) költségét magára vállalja a DJI az alábbi megállapodás alapján:

Amennyiben a test, a gimbal vagy a kamera sérül leesés, összenyomás vagy a pilóta hibájából, a DJI felajánlja a díjmentes javítást, ha az az érvényességi idő alatt a gyártóhoz visszaküldésre kerül.

II.Kitételek

A szerviz nem fedezi a következőket:

  1. elvesztés
  2. lopás
  3. nem megfelelő repülési környezetben történő baleset
  4. bármilyen vízkáros eset
  5. javítási költség akkumulátorra, propellerre vagy más kiegészítőre
  6. szándékos veszteség
  7. kopás vagy a test olyan jellegű deformálódása, mely nem befolyásolja a repülést
  8. direkt vagy indirekt veszteség vis major esetén  
  9. DJI Care érvényessége után érkezett kérelem
  10. közvetett veszteség és/vagy várható nyereség bármilyen formában
  11. extra költségek a technikai fejlesztésre vagy teljesítmény növelésre
  12. bármilyen jogi költség, mely a DJI Care-hez kapcsolódik

 

III.Fedezeti költség

 A fedezeti költség a kopter kiskereskedelmi ára a vásárláskor (a kiegészítők vásárlása nem számít bele a fedezeti költségbe). Amennyiben vásárlási ár nem egyezik meg a fedezeti összeggel, ami a DJI Care termék oldalán található, úgy a Service Agreement-ben (Szolgáltatási megegyezésben) megadott összeg lesz a mérvadó.

 Ha a kopter teljesen összetörik vagy totálkárosnak lesz nyilvánítva, és egy újra kell kicserélni, a fennmaradó fedezeti összeg felhasználható a cserére az első 10 hónapban. Azonban ha a drón teljesen összetörik vagy totálkárosnak lesz nyilvánítva és újra kéne cserélni 60 nappal a garancia lejárta előtt, a tulajdonos kompenzálva lesz. Vagy a fennmaradó fedezeti összeg lesz visszafizetve vagy a vételár 60%-a, amelyik az alacsonyabb. Totálkárosnak, akkor tekinthető a drón, ha az alkatrészek 80%-a megsérült. Ha a javítási költség meghaladja a fedezeti összeget, a különbséget a tulajdonosnak kell állnia. Ha a javítási költség eléri a fedezeti összeget, mely korábban említve lett, a DJI semmisnek tekinti a korábbi megállapodást, és a jövőben nem köteles a javításra.

IV.Érvényesség ideje

A szolgáltatás fél vagy 1 évig érvényes, a vásárolt szolgáltatástól függően.

V.Javítási folyamat

  1. Érvényes DJI Care szolgáltatás esetén, fel kell venni a kapcsolatot az értékesítőjével.
  2. Jutassa el a kereskedőhöz a hibás terméket.
  3. DJI termék meghibásodása esetén keresse fel kereskedőjét egy jegyzőkönyv felvétele érdekében.

 

VI.DJI Care szolgáltatás megszűnése

A DJI Care megszűnik, ha bekövetkezik bármelyik az alábbiak közül:

  1. lejár a szolgáltatás
  2. a DJI kopter nem hivatalos DJI szervizben kerül javításra
  3. a DJI Care fedezeti összege kimerül
  4. Amennyiben kiderül, hogy az ügyfél szándékosan rongált meg egy terméket, melyre igénybe vették a DJI Care szolgáltatást. A szerviz automatikusan megszűnik és a DJI nem téríti vissza a korábban befizetett összeget. Ha az ügyfél megpróbál kreálni egy balesetet illegális profit reményében, a DJI fenntartja a jogot, hogy jogi lépéseket tegyen.

 

VII.Szállítás

 

 A DJI Care szolgáltatásnak nincs rejtett költsége. Az ár tartalmazza a szállítást is, mely az ügyféltől a DJI szervizig történik. 

 

VIII.Visszatérítési és szállítás

  1. DJI Care nem utalható vissza a vásárlása után
  2. DJI Care nem törölhető a kopter visszajuttatása nélkül
Raktárkészlet
Kövess minket!